Tuoteryhmät

Valmistajat

Toimitusehdot

 

 

Tuotteita myydään Lilinellan verkkokaupassa sekä erikseen ilmoitettavina ajankohtina tapahtumien, kuten näyttelyiden ja messujen yhteydessä. Myyntipäivät ilmoitetaan "Tulevia tapahtumia-osiossa". Lilinellalla ei ole omaa erillistä myyntipistettä. Joitakin tuotteita myydään satunnaisesti lisäksi jälleenmyyjien toimipisteissä. Jälleenmyyjiin voit tutustua täällä.

 

Lilinellan verkkokaupassa tilaaminen on mahdollista ilman rekisteröitymistä. Lilinella kuitenkin suosittelee asiakasta rekisteröitymään ja luomaan oman henkilökohtaisen asiakastilin. Rekisteröityneen asiakkaan on mahdollista tarkastella yksityiskohtaisesti omaa tilaushistoriaa, käytettävissä olevia etuseteleitä, tarjouksia, asiakaspalautuksia ym. kirjautumalla omalle asiakassivuilleen. Lilinellan tuotteita on mahdollista tilata myös sähköpostitse sekä ottamalla yhteyttä Facebook-sivun kautta tai puhelimitse.

 

Lilinella ei luovuta asiakastietojaan edelleen suoramainontakäyttöön! Tietoja käytetään ainoastaan tilauksen yhteydessä sekä asiakkaan halutessa uutiskirjeiden lähettämisessä ja/tai mahdollisten arvontapalkintojen toimituksessa. Lakisäteinen rekisteriseloste on luettavissa täällä.

 

Tuotteet pyritään toimittamaan mitä pikimmiten. Toimitusaika on noin 7 arkipäivää maksun saapumisesta. Tilaustuotteiden, eli mittatilaustyönä tehtävien tuotteiden, toimitusaika saattaa joskus olla hieman pidempi. Tilaustuotteiden odotettavissa oleva toimitusaika ilmoitetaan tuotteen kohdalla tai erikseen asiakkaalle esim. sähköpostitse.

 

Tilaukset maksetaan ennakkomaksuna. Tämä onnistuu tavallisen tilisiirron tapaan minkä tahansa suomalaisen pankin tililtä. Kun maksu näkyy Lilinellan tilillä, saat siitä imoituksen sähköpostiisi. Tämän jälkeen kokoamme ja/tai valmistamme tilauksesi ja laitamme sen matkaan. Kun tilauksesi on postitettu, saat myös siitä ilmoituksen sähköpostiisi. Mikäli tilausta ei makseta kahden viikon kuluessa, tilaus raukeaa. Tätä ennen Lilinella kuitenkin pyrkii tavoittamaan asiakkaan ja tarjoamaan mahdollisuutta siirtää maksun ajankohtaa ilman lisäkuluja. Tapahtumien yhteydessä Lilinellan tuotteita voi maksaa käteisellä, MobilePaylla sekä iZettle-maksupäätteen kautta pankkikortilla (Visa Electron) ja luottokortilla (Visa ja Mastercard).

 

Kirjeeseen mahtuvat lähetykset tulevat suoraan postilaatikkoosi. Huomioithan, että vain alle 30 mm x 250 mm x 400 mm kokoiset kirjeet mahtuvat postiluukusta. Lähetykset, joiden koko ylittää edellä mainitun toimitetaan postipakettina ja ovat noudettavissa lähimmästä postista tekstiviestitse saapuvan saapumisilmoituksen ja henkilötodistuksen kanssa. Muistathan ilmoittaa puhelinnumerosi tilauksesi yhteydessä, jotta sinulle voidaan toimittaa saapumisilmoitus tekstiviestitse.

 

Asiakas voi vaihtoehtoisesti valita toimitustavaksi myös Postin SmartPost-pakettiautomaatin tai Matkahuollon, jos ne ovat esimerkiksi lähempänä kuin lähiposti. Matkahuolto-vaihtoehdossa paketti toimitetaan asiakkaan imoittamaa osoitetta lähinnä olevaan Matkahuollon, R-kioskin tai K-marketin toimipaikkaan tai muuhun Matkahuollon pakettipisteeseen.

 

Tilaukset toimitetaan vain Suomeen ja pääsääntöisesti postitse tai pakettiautomaatin kautta. Erillisen sopimuksen mukaan tuotteet voidaan kuitenkin toimittaa myös esimerkiksi näyttelyyn tai muuhun tapahtumaan, jossa Lilinella on paikalla. Tällöin asiakas noutaa tuotteet itse tapahtumasta ja säästää kokonaan toimituskulut.

 

Ostaja maksaa tuotteen myyntihinnan lisäksi toimituskulun, mikä on vakio 8,00 € tilattujen tuotteiden määrästä tai koosta tai valitusta toimitustavasta riippumatta. Helposti särkyviin (esim. keramiikasta tai lasista valmistettuihin), erilliskäsittelynä toimitettaviin tuotteisiin lisätään tuotteen koon mukainen lisämaksu. Kun tilauksen arvo on vähintään 60,00 €, saa tilauksen kokonaan ilman toimituskuluja.

 

Asiakkaalle kertyvien kulujen hinta ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Myyntituotteiden hinta, toimituskulut sekä mahdolliset lisäpalvelut (esim. tilauksen tai sen osan lahjapakettiin paketointi) sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Myynnissä olevat second hand -tuotteet eivät sisällä arvonlisäveroa.


Lilinella pidättää oikeuden hintojen muutoksiin.

 

Lilinellan verkkokaupassa ei ole asetettu vähimmäistilauksen arvoa.

 

Alaikäisellä asiakkaalla on oltava aina huoltajan lupa tuotteiden tilaamiseen Lilinellan verkkokaupassa.

 

 

Tuotteen vaihtaminen ja palauttaminen

 

Lilinella takaa toimitettujen tuotteiden virheettömyyden. Mikäli saat rikkoontuneen tai jollain muulla tavalla puutteellisen tuotteen, ota yhteyttä Lilinellaan 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

 

Mikäli vastaanottamasi tuote/paketti on vahingoittunut postituksen aikana, tee siitä välittömästi ilmoitus Postille. Jos noutaessasi lähetystäsi huomaat siinä ulkoisen virheen, huomauta siitä heti Postin asiakaspalvelijalle. Postin edustajan todettua vahingon tapahtuneen, hän tekee siitä vahinkoilmoituksen.

 

Jos huomaat lähetyksen vahingoittumisen vasta myöhemmin esim. kotona, ei hätää. Ilmoita siitä kuitenkin mahdollisimman nopeasti joko Postin verkkosivujen sähköisellä lomakkeella tai olemalla yhteydessä Postin asiakaspalveluun. Ilmoituksen perusteella Posti käy toteamassa vahingon ja täyttää vahinkoilmoituksen. Samalla todetaan lähetyksen pakkaustapa ja mahdolliset käytetyt sisällön edellyttämät lisäpalvelut, joten säilytä vahingoittunut tavara ja pakkausmateriaali.

 

Halutessasi vaihtaa tai palauttaa tilaamasi tuotteen, otathan yhteyttä Lilinellan asiakaspalveluun mitä pikimmiten. Jos mahdollista, ota yhteyttä jo ennen tuotteiden toimittamista. Näin tuotteen vaihtaminen toiseen onnistuu kätevästi. Tuotteille (yksilöllisesti toteutettuja tuotteita lukuunottamatta) myönnetään 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta lukien. Käytettyä tuotetta ei voi palauttaa, ellei siinä ole selvää virhettä. Tuotteet on palautettava virheettöminä (ellei kyseessä ole kuljetuksesta johtuva rikkoutuminen) ja alkuperäisissä myyntipakkauksissaan (jos sellainen on käytössä).


Käytössämme on Postin asiakkaalle maksuton asiakaspalautusoikeus. Asiakkaalle ei siis tule mitään ylimääräisiä kuluja, mikäli hän haluaa palauttaa tilaamansa tuotteet. Voit toimittaa asiakaspalautuksesi kirjelaatikkoon, SmartPost-pakettiautomaattiin tai Postin toimipisteeseen. Kuitin palautuksestasi saat vain viimeisimmästä.

 

Asiakaspalautukset lähetetään osoitteeseen:

 

Lilinella

Asiakaspalautus

Sopimusnumero 633424

Viputie 11 C 6

02940 Espoo

 

Lilinellan vastaanotettua asiakaspalautuksesi, maksamme mitä pikimmiten palauttamasi tuotteen / tuotteiden ostosumman hyvityksenä tilillesi. Halutessasi vaihtaa palauttamasi tuotteen toiseen (esim. rikkoutuneen tilalle), lähetämme toisen valitsemasi tuotteen vastaavasti sinulle mahdollisimman pian. Tuotteen vaihtamisesta ei koidu sinulle lisäkustannuksia. Jos haluat vaihtaa tuotteen, ilmoitathan haluamasi tuotteen nimen ja muut olennaiset tiedot asiakaspalautuksen yhteydessä.

 

Päivitetty: 1.9.2024


Ostoskori  

Ei tuotteita

Toimituskulut 0,00 €
Veron osuus 0,00 €
Yhteensä 0,00 €

Sis. alv 24% (second hand 0%)

Ostoskori Kassalle

Tarjoustuotteet

Tällä hetkellä tuotteita ei ole tarjouksessa

Uudet tuotteet

Tällä hetkellä ei valitettavasti ole uusia tuotteita saatavilla. Todennäköisesti pian kuitenkin on. Palaathan siis pian uudelleen? :)

Uutiskirje