Tuoteryhmät

Valmistajat

Toimitusehdot

 

 

Tuotteita myydään Lilinellan verkkokaupassa sekä erikseen ilmoitettavina ajankohtina tapahtumien, kuten näyttelyiden ja messujen yhteydessä. Myyntipäivät ilmoitetaan "Tulevia tapahtumia-osiossa". Lilinellalla ei ole omaa erillistä myyntipistettä. Joitakin tuotteita myydään lisäksi jälleenmyyjien toimipisteissä. Jälleenmyyjiin voit tutustua täällä.

 

Lilinellan verkkokaupassa tilaaminen on mahdollista ilman rekisteröitymistä. Lilinella kuitenkin suosittelee asiakasta rekisteröitymään ja luomaan oman henkilökohtaisen asiakastilin. Rekisteröityneen asiakkaan on mahdollista tarkastella yksityiskohtaisesti omaa tilaushistoriaa, käytettävissä olevia etuseteleitä, tarjouksia, asiakaspalautuksia ym. kirjautumalla omalle asiakassivuilleen. Lilinellan tuotteita on mahdollista tilata myös sähköpostitse sekä ottamalla yhteyttä Facebook-sivun kautta tai puhelimitse.

 

Lilinella ei luovuta asiakastietojaan edelleen suoramainontakäyttöön! Tietoja käytetään ainoastaan tilauksen yhteydessä sekä asiakkaan halutessa uutiskirjeiden lähettämisessä ja/tai mahdollisten arvontapalkintojen toimituksessa. Lakisäteinen rekisteriseloste on luettavissa täällä.

 

Tuotteet pyritään toimittamaan mitä pikimmiten. Toimitusaika on noin 7 arkipäivää maksun saapumisesta. Tilaustuotteiden, eli mittatilaustyönä tehtävien tuotteiden, toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Tilaustuotteiden odotettavissa oleva toimitusaika ilmoitetaan tuotteen kohdalla tai erikseen asiakkaalle esim. sähköpostitse.

 

Tilaukset maksetaan ennakkomaksuna. Tämä onnistuu tavallisen tilisiirron tapaan minkä tahansa suomalaisen pankin tililtä. Kun maksu näkyy Lilinellan tilillä, laitamme paketin matkaan. Mikäli tilausta ei makseta kahden viikon kuluessa, tilaus raukeaa. Tätä ennen Lilinella kuitenkin pyrkii tavoittamaan asiakkaan ja tarjoamaan mahdollisuutta siirtää maksun ajankohtaa. Tapahtumien yhteydessä Lilinellan tuotteita voi maksaa käteisellä sekä iZettle-maksupäätteen kautta pankkikortilla (Visa Electron) ja luottokortilla (Visa ja Mastercard).

 

Kirjeeseen mahtuvat lähetykset tulevat suoraan postilaatikkoosi. Huomioithan, että vain alle 30 mm x 250 mm x 400 mm kokoiset kirjeet mahtuvat postiluukusta. Lähetykset, joiden koko ylittää edellä mainitun toimitetaan postipakettina ja ovat noudettavissa lähimmästä postista saapumisilmoituksen kanssa. Asiakas voi vaihtoehtoisesti valita toimitustavaksi myös Postin SmartPost-pakettiautomaatin, jos se on esimerkiksi lähempänä kuin lähiposti. Asiakkaalle lähetetään tekstiviesti, kun paketti on noudettavissa automaatista.

 

Tilaukset toimitetaan vain Suomeen ja pääsääntöisesti postitse tai pakettiautomaatin kautta. Erillisen sopimuksen mukaan tuotteet voidaan kuitenkin toimittaa myös esimerkiksi näyttelyyn tai muuhun tapahtumaan, jossa Lilinella on paikalla. Tällöin asiakas noutaa tuotteet itse tapahtumasta ja säästää kokonaan toimituskulut.

 

Ostaja maksaa tuotteen myyntihinnan lisäksi toimituskulun, mikä on vakio 6,00 € tilattujen tuotteiden määrästä tai koosta tai valitusta toimitustavasta riippumatta. Helposti särkyviin (esim. keramiikasta tai lasista valmistettuihin), erilliskäsittelynä toimitettaviin tuotteisiin lisätään tuotteen koon mukainen lisämaksu. Kun tilauksen arvo on vähintään 30,00 €, saa tilauksen kokonaan ilman toimituskuluja. Huomioithan myös toimituskuluihin liittyvät tarjouskampanjat, joita Lilinella tarjoaa säännöllisesti.

 

Tilaukset toimitetaan 2.luokassa, ellei toisin sovita. Asiakkaalle kertyvien kulujen hinta ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Myyntituotteiden hinta sekä toimituskulut sisältävät arvonlisäveron 24 %.


Lilinella pidättää oikeuden hintojen muutoksiin.

 

Lilinellan verkkokaupassa ei ole asetettu vähimmäistilauksen arvoa.

 

Alaikäisellä asiakkaalla on oltava aina huoltajan lupa tuotteiden tilaamiseen Lilinellan verkkokaupassa.

 

 

Tuotteen vaihtaminen ja palauttaminen

 

Lilinella takaa toimitettujen tuotteiden virheettömyyden. Mikäli saat rikkoontuneen tai jollain muulla tavalla puutteellisen tuotteen, ota yhteyttä Lilinellaan 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

 

Mikäli vastaanottamasi tuote/paketti on vahingoittunut postituksen aikana, tee siitä välittömästi ilmoitus Itellalle. Jos noutaessasi lähetystäsi huomaat siinä ulkoisen virheen, huomauta siitä heti Postin asiakaspalvelijalle. Itellan edustajan todettua vahingon tapahtuneen, hän tekee siitä vahinkoilmoituksen.

 

Jos huomaat lähetyksen vahingoittumisen vasta myöhemmin esim. kotona, ei hätää. Ilmoita siitä kuitenkin mahdollisimman nopeasti joko Itellan verkkosivujen sähköisellä lomakkeella, soittamalla numeroon 0200 77000 tai lähettämällä vapaamuotoinen sähköposti osoitteeseen asiakaspalvelu@itella.com. Ilmoituksen perusteella Itella käy toteamassa vahingon ja täyttää vahinkoilmoituksen. Samalla todetaan lähetyksen pakkaustapa ja mahdolliset käytetyt sisällön edellyttämät lisäpalvelut, joten säilytä vahingoittunut tavara ja pakkausmateriaali.

 

Halutessasi vaihtaa tai palauttaa tilaamasi tuotteen, otathan yhteyttä Lilinellan asiakaspalveluun mitä pikimmiten. Jos mahdollista, ota yhteyttä jo ennen tuotteiden toimittamista. Näin tuotteen vaihtaminen toiseen onnistuu kätevästi. Tuotteille (yksilöllisesti toteutettuja tuotteita lukuunottamatta) myönnetään 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta lukien. Käytettyä tuotetta ei voi palauttaa, ellei siinä ole selvää virhettä. Tuotteet on palautettava virheettöminä (ellei kyseessä ole kuljetuksesta johtuva rikkoutuminen) ja alkuperäisissä myyntipakkauksissaan (jos sellainen on käytössä).


Käytössämme on Postin asiakkaalle maksuton asiakaspalautusoikeus. Asiakkaalle ei siis tule mitään ylimääräisiä kuluja, mikäli hän haluaa palauttaa tilaamansa tuotteet. Voit toimittaa asiakaspalautuksesi kirjelaatikkoon, SmartPost-pakettiautomaattiin tai Postin toimipisteeseen. Kuitin palautuksestasi saat vain viimeisimmästä.

 

Asiakaspalautukset lähetetään osoitteeseen:

 

Lilinella

Asiakaspalautus

Sopimusnumero 633424

Vesirattaanmäki 6 C 18

02740 Espoo

 

Lilinellan vastaanotettua asiakaspalautuksesi, maksamme mitä pikimmiten palauttamasi tuotteen / tuotteiden ostosumman hyvityksenä tilillesi. Halutessasi vaihtaa palauttamasi tuotteen toiseen (esim. rikkoutuneen tilalle), lähetämme toisen valitsemasi tuotteen vastaavasti sinulle mahdollisimman pian. Tuotteen vaihtamisesta ei koidu sinulle lisäkustannuksia. Jos haluat vaihtaa tuotteen, ilmoitathan haluamasi tuotteen nimen ja muut olennaiset tiedot asiakaspalautuksen yhteydessä.

 

Päivitetty: 25.4.20167